tel. 618 582 582 

Skup złota (1 gram)
pr.0,333 44,00
pr.0,585 77,00
pr.0,750 98,00

Koszyk  

Brak produktów

Suma 0,00 zł

Koszyk Realizuj zamówienie

Szukaj

eBiuletyn-Newsletter










Regulamin sklepu internetowego OPAL


  1. Właścicielem sklepu internetowego pod adresem www.opalfirma.pl (sklep internetowy) jest OPAL Elżbieta Śliżewska z siedzibą w Poznaniu ul. Kwiatowa 8, 61-882 Poznań, NIP 777-107-55-60.
  2. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów, będących w jego ofercie za pośrednictwem strony www.opalfirma.pl, e-maila e-sklep@opalfirma.pl lub telefonu, istnieje także możliwość rezerwacji produktów dostępnych w sklepie internetowym i ich odbiór osobisty w siedzibie firmy.
  3. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z zapoznaniem się z treścią regulaminu sklepu internetowego, oraz jego akceptacją.
  4. Po złożeniu zamówienia zamiawiający otrzymuje potwierdzenie drogą elektroniczną bądź telefoniczną w ciągu 24 godzin w przypadku dni roboczych.
  5. Zamówienie nie zostanie zrealizowane w przypadku podania niewłaściwych bądź niekompletnych danych przez zamawiającego.
  6. Realizacja, wysyłka lub odbiór osobisty towarów następuje w terminie wskazanym przy danym produkcie. W przypadku wysyłki termin należy powiększyć o czas dostawy.
  7. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar zamówiony znajduje się w magazynie. W przeciwnym wypadku (w zależności od zamawiającego) czas realizacji może ulec wydłużeniu lub zamówienie może zostać anulowane.
  8. Do każdego realizowanego zamówienia wystawiany jest paragon lub faktura VAT.
  9. Zamawiający może wprowadzać korekty w zamówieniu poprzez kontakt z obsługą techniczną sklepu do czasu wystawienia faktury za zakupiony towar.
  10. Zamówione towary dostarczane są pod wskazany adres na terenie Polski kurierem albo mogą być odebrane przez zamawiającego bezpośrednio w siedzibie firmy. Koszty przesyłki pokrywa zamawiający.
  11. Ceny produktów umieszczone na stronie www.opalfirma.pl podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
  12. Zapłata za towar następuje poprzez wykorzystanie form płatności wskazanych w serwisie.
  13. Produkty oferowane w sklepie internetowym są fabrycznie nowe.
  14. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych produktów i/lub przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane pod warunkiem spisania w obecności osoby dostarczającej produkt protokołu reklamacyjnego.
  15. W przypadku niezgodności produktów z umową oraz w przypadku wad produktów, reklamacje można składać przez e-mail, telefonicznie lub osobiście.

W sprawach nieregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają powszechnie obowiązujące przepisy prawa, w szczególności kodeks cywilny, ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego i ustawa o ochronie niektórych praw konsumentów.

OPAL Elżbieta Śliżewska